Trzymaj się tych zasad, a efekt osiągniesz w dwa tygodnie

1. Wyrzuć z diety słodycze

2. Pij dużo wody, najlepiej chłodnej. Może być z miętą, cytryną, zielonym ogórkiem. Pamiętaj o szklance wody zaraz po przebudzeniu.

3. Jedz codziennie śniadanie, najlepiej owoce, warzywa i/lub razowe pieczywo

4. Zamień makarony i białe pieczywo na niepszenne kasze i produkty pełnoziarniste

5. Przestań jeść na mieście

6. Używaj mniejszych talerzy

7. Kładź się spać nieco wcześniej, o stałej porze, by sen mógł trwać co najmniej 7 godzin

8. Jedz raz na 3-4 godziny

9. Każdego dnia jedz warzywa, najlepiej jako sałatkę z niemajonezowym sosem

10. Bądź aktywny! Choćby półtorej godziny tygodniowo

Ważne:

Przed zastosowaniem jakiejkolwiek drastycznej zmiany stylu życia, sprawdź swój stan zdrowia.
Jeśli po miesiącu nie ma efektu, skonsultuj się z lekarzem.


Marta Osińska-Białczyk

Psycholog, psychoterapeuta z wykształcenia i pasji. Kocham ludzi i wierzę w nich, dlatego chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniami. Prowadzę psychoterapię, coachingi i warsztaty - również online oraz w domu klienta (Warszawa). Pomagam zagubionym się odnaleźć, wspieram pary i rodziny. Prywatnie jestem mamą dwójki cudownych maluchów, fanem zdrowego stylu życia i fotografem-amatorem. Pisanie od zawsze mi towarzyszy, podobnie jak ludzie, muzyka i filmy - bez nich moje życie nie byłoby takie samo. Jeśli chcesz się skonsultować, lub zapisać na konsultację, zajrzyj do kontaktu.

159 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *