Trzymaj się tych zasad, a efekt osiągniesz w dwa tygodnie

1. Wyrzuć z diety słodycze

2. Pij dużo wody, najlepiej chłodnej. Może być z miętą, cytryną, zielonym ogórkiem. Pamiętaj o szklance wody zaraz po przebudzeniu.

3. Jedz codziennie śniadanie, najlepiej owoce, warzywa i/lub razowe pieczywo

4. Zamień makarony i białe pieczywo na niepszenne kasze i produkty pełnoziarniste

5. Przestań jeść na mieście

6. Używaj mniejszych talerzy

7. Kładź się spać nieco wcześniej, o stałej porze, by sen mógł trwać co najmniej 7 godzin

8. Jedz raz na 3-4 godziny

9. Każdego dnia jedz warzywa, najlepiej jako sałatkę z niemajonezowym sosem

10. Bądź aktywny! Choćby półtorej godziny tygodniowo

Ważne:

Przed zastosowaniem jakiejkolwiek drastycznej zmiany stylu życia, sprawdź swój stan zdrowia.
Jeśli po miesiącu nie ma efektu, skonsultuj się z lekarzem.


Psycholog, psychoterapeuta z wykształcenia i pasji. Kocham ludzi i wierzę w nich, dlatego chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniami. Prowadzę psychoterapię, coachingi i warsztaty - również online oraz w domu klienta (Warszawa). Pomagam zagubionym się odnaleźć, wspieram pary i rodziny. Prywatnie jestem mamą dwójki cudownych maluchów, fanem zdrowego stylu życia i fotografem-amatorem. Pisanie od zawsze mi towarzyszy, podobnie jak ludzie, muzyka i filmy - bez nich moje życie nie byłoby takie samo. Jeśli chcesz się skonsultować, lub zapisać na konsultację, zajrzyj do kontaktu.

159 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *