1. Przez 7 kolejnych dni tłumacz sobie niepowodzenia w sposób RACJONALNY. Zamiast mówić: Ale jestem głupi_a!, Wszystko zepsułam_łem, Dlaczego tak postąpiłam_em?!, powiedz sobie głośno (niezależnie co myślisz naprawdę !!!):
Trudno, stało się. Podjąłem wysiłek i to jest najważniejsze. Człowiek się uczy na błędach. Wyciągnę wnioski na przyszłość.

2. Zamiast narzekać, że okoliczności są inne niż te, jakie sobie wymarzyłaś_eś, wykorzystaj to na inną aktywność niż pierwotnie planowałaś_eś. NIE MARNUJ CZASU – to naprawdę psuje nastrój. Pamiętaj przy tym, że prawdziwy relaks to DOBRZE wykorzystany czas, tak samo ważny jak obowiązki.

3. Uśmiechaj się jak najczęściej – mózg jest sprzężony z mimiką i „uwierzy”, że jesteś zadowolona_y :-)

Na początek wystarczy.

Jeśli masz stale obniżony nastrój mimo prób radzenia sobie z nim, zapraszam do skorzystania z konsultacji tutaj.


Marta Osińska-Białczyk

Psycholog, psychoterapeuta z wykształcenia i pasji. Kocham ludzi i wierzę w nich, dlatego chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniami. Prowadzę psychoterapię, coachingi i warsztaty - również online oraz w domu klienta (Warszawa). Pomagam zagubionym się odnaleźć, wspieram pary i rodziny. Prywatnie jestem mamą dwójki cudownych maluchów, fanem zdrowego stylu życia i fotografem-amatorem. Pisanie od zawsze mi towarzyszy, podobnie jak ludzie, muzyka i filmy - bez nich moje życie nie byłoby takie samo. Jeśli chcesz się skonsultować, lub zapisać na konsultację, zajrzyj do kontaktu.

236 Komentarzy

Dodaj komentarz