3 ekspresowe sposoby na poprawę nastroju

1. Przez 7 kolejnych dni tłumacz sobie niepowodzenia w sposób RACJONALNY. Zamiast mówić: Ale jestem głupi_a!, Wszystko zepsułam_łem, Dlaczego tak postąpiłam_em?!, powiedz sobie głośno (niezależnie co myślisz naprawdę !!!):
Trudno, stało się. Podjąłem wysiłek i to jest najważniejsze. Człowiek się uczy na błędach. Wyciągnę wnioski na przyszłość.

2. Zamiast narzekać, że okoliczności są inne niż te, jakie sobie wymarzyłaś_eś, wykorzystaj to na inną aktywność niż pierwotnie planowałaś_eś. NIE MARNUJ CZASU – to naprawdę psuje nastrój. Pamiętaj przy tym, że prawdziwy relaks to DOBRZE wykorzystany czas, tak samo ważny jak obowiązki.

3. Uśmiechaj się jak najczęściej – mózg jest sprzężony z mimiką i „uwierzy”, że jesteś zadowolona_y :-)

Na początek wystarczy.

Jeśli masz stale obniżony nastrój mimo prób radzenia sobie z nim, zapraszam do skorzystania z konsultacji tutaj.

Marta Osińska-Białczyk

Psycholog, psychoterapeuta z wykształcenia i pasji. Kocham ludzi i wierzę w nich, dlatego chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniami. Prowadzę psychoterapię, coachingi i warsztaty - również online oraz w domu klienta (Warszawa). Pomagam zagubionym się odnaleźć, wspieram pary i rodziny. Prywatnie jestem mamą dwójki cudownych maluchów, fanem zdrowego stylu życia i fotografem-amatorem. Pisanie od zawsze mi towarzyszy, podobnie jak ludzie, muzyka i filmy - bez nich moje życie nie byłoby takie samo. Jeśli chcesz się skonsultować, lub zapisać na konsultację, zajrzyj do kontaktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *